JellyPages.com

Monday, February 7, 2011

ekspedisi gua tempurung!!!!!!!!!

kali nie bercuti di gua tempurung~~
lalalala~~.. mmg terbek la..
hahaha.. nsb benda yg di plan menjadi..
so ak n bff ak pown merancang nk p ari rbu... bersamaan 3hb feb 2011...
lam plan pnye ka rmai nk join.. ade lam 7 org cm tu.
last2 skli yg cnfrm p ade lam 3 org je..
hmpeh...
tp kmi p gk..
hahaha..
ble smpai je..
xde org ag.(yela.. awl sgt.. kul 9 lbey smpai..)
aktiviti yg kmi nk wat pown minimun 8 org...
so kne tggu org dtg la...
sementara tggu tu kmi brkfst n bergmbr la...
ni la yg terjadi~~~

permulaan pic..(padahal da byk snap da...)
time tu nk tkr bju da..(b4 wat aktiviti..)

pose lu.. hahahah

cntik kan pemandangan belakang tu..(bukan sye.. tp kwn sye pown cntik jgk..heee)

setelah bertukar pakaian... kmi sedia tk melakukan knya!!!!!

time nie da selesai da... pose dpn pintu gua sebenarnya~~

salah stu laluan yg kmi lalui...

pose kt sungai dy...

ni la ending kmi....

nk p slin bju da...

kepenatan yg amat.. tp memuaskan ati~~~

selepas abiz aktiviti.. kmi kelaparan~~~

footnote: mmg terbek la gua tempurung.... aktiviti yg dilakukan mmg mencabar mental n fizikal ktorunk...tip yg kmi join tu.. kmi juz 3 org je girl.. dua buah kete dri kaum adam melayu yg lbey kurang sebaya ngan ktorunk.. n stu mpulan lelaki cina~~ mmg kmi dijaga ngan bek la.. hahahahah
*pic kmi de byk gk km depa.. nk pic kmi lam gua yg gelap tu!!!

lazy gurl,

3 comments:

Anonymous said...

terbaik thumb up babeh ;0

ain mazlan said...

mmg terbek la... hahahah

Anonymous said...

majuk